onsdag 28 november 2012



Har inte skrivit på ett tag beroende på att det ej gått att lägga in någon bild. Har nu köpt mer bildutrymme. Hoppas det kommer att fungera framöver.

Då allt krångel började, hade jag varit i Malmö. Därför är det en del av bilderna därifrån jag lägger in.

Ett jättestort lönnlöv


I en park växer ett Näsduksträd. Frökapslarna ser nästan ut som julgranskulor. Naturligtvis fick en kula följa med hem.



"Nappaträdet" i parken "blommade" mer än någonsin.







Ett helt inlägg utan problem. Hoppas på en lika bra fortsättning.

Läste en gång "Gör någon glad varje dag - om det så bara är du själv". Det är det jag precis har gjort (fast jag fick faktiskt hjälp med det)




2 kommentarer:

  1. Så bra att det ordnade sig :)
    Ojojoj, så många nappar i trädet!
    Nu är det bara att gasa på...
    Jag har ett inlägg idag om att minska bildstorlek direkt i Picasa- albumet för att spara utrymme... synd att du inte hann läsa det.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jippi, Jippi....du är på "banan" igen! Skönt att de fixade sig med bilderna!
    Nu gäller det att hålla i Hatten när Lavendia "kör igång"...Roligt!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera