onsdag 1 augusti 2012

Romantiskt rosa

Häromdagen skrev jag om det vackra och vilda.
I trädgården finns det också hur mycket blommor, som helst, att fotografera.
Jag delar upp dem. Idag blir det rosa.


Rosen Louise Odier, som doftar så gott och bara blommar och blommar.



Purpurklätt, med fina gråludna blad. Frösår sig lätt, men inte på ett besvärligt sätt.




Jaha, då gick det inte att sätta in fler bilder idag!!! Det var samma sak igår.
Jag får återkomma en annan dag.



Gjorde ett nytt försök efter någon timme och fick då en bild till att fastna. Utsikt från min ytterdörr. Det får gå under rosa tema det också, fast det inte är en blomma.
Men jag hade en bild till med samma motiv, men en annan kväll. Kanske får dit den också om någon timme.



Hoppsan här är den!





1 kommentar:

  1. Det är fint med rosa blommor... och rosa himmel så vackert! Jobbigt när datorn inte vill... eller är det blogspot som inte vill...
    Nu ska jag kolla in dina gula bilder också :)
    Kram

    SvaraRadera