fredag 18 januari 2013




Visst längtar man till våren och litet varmare väder.
Men jag skulle inte vilja vara utan årstiderna, som vi har i Sverige.

Idag har det varit en kall vacker vinterdag vid sommarstugan.





Utsikten över sjön - om än helt annorlunda än på sommaren. Lika vackert på vintern.
Ett alldeles färskt älgspår. Undrade var älgen var. För säkerhetsskull började jag sjunga högt. Det fick bli en bit ur Les Miserables, för det var vad jag kom på. Och det lät miserabelt, så någon älg eller annat djur visade sig inte.



2 kommentarer:

  1. Ja, det var verkligen lika bilder hos oss idag. Två själar samma tanke, kanske. Jag vågade inte sjunga i skogen för då hade jag sabbat hela dan för jaktlaget.

    SvaraRadera
  2. Härliga vinterbilder :) Jag hade nog varit tyst och hoppats på att få se älgen istället...
    Ha det gott!

    SvaraRadera