fredag 15 juni 2012

Cirkus i stan

Nu har vi Cirkus Scott i stan och gick förstås dit och tittade på djuren.

Undrar vad kamelen tänker,, för visst ser det ut som den gör det.



Vädret har varit sol/sy/sol/sy-väder. Ena stunden ute och andra stunden några sömmar på symaskinen. Men idag är det väldigt soligt och fint.



Blev klar med överdragskläderna mellan regnskurarna. Tidigare en gammal träningsoverall.


Och en tröja med byxor. Men byxorna åkte på innan de blev fotograferade.



Klematis, Nelly Moser, tror jag den heter.


Hälften av familjen har gett sig iväg på cykeltur inatt och en del av morgondagen. Och det är inte jag.










2 kommentarer:

  1. Vilken storlek har du sytt överdragskläderna i? De är ju jättefina och praktiska. I helgen ska det visst bli syväder har jag hört. Jag tror inte jag har varit på cirkus sen jag var barn. Ser det mest på TV. Ha en skön syhelg.

    SvaraRadera
  2. Kamel.....någon gång skulle jag vilja lära mig att rida kamel. Men jag kan ingenting om hur de fungerar....de ser stolta ut, fundersamma och en aning nonchalanta :)

    SvaraRadera