torsdag 5 april 2012

Nybliven farmor!

Har inte varit nära en dator på ett bra tag. Har gått i väntans tider.






Storken hittade kanske inte till Skåne, blev iallafall fördröjd. Men till sist kom den med en liten pojke.
Grattis till föräldrarna!
Och grattis till en liten storebror, som nu fått en framtida lekkamrat.




Sonhustrun har inte virkat sedan skolslöjden, men har nu rivstartat med flera alster. Detta var det första och ska bli något i blickfånget för den lille i vagnen.



Till familjen hör också en liten bichon frise´. Undrar vad hon tycker om förändringen.


Litet vårtecken i Skåne hann jag fotografera under väntetiden. Det var dock både blåsigt och kallt.

Sälgen blommar.

Luktvioler. Finns det ljuvligare doft?

Hyacinter i blom.

Och en ensam låg tulpan.

Forsythian blommar nästan.

Nu önskar vi varandra GLAD PÅSK!

3 kommentarer:

  1. Jippi och Grattis till farmor! Men du har ju redan fått en varm kram av mig...tack för hjälpen idag!
    Käre vän, jag blir så imponerad av att du är så duktig med kameran! Underbara bilder! Tänk vad många talanger du har!
    Vi hörs, var rädd om er och kör försiktigt!
    Kramar från mig.

    SvaraRadera
  2. Hunden lär vänja sig men i början kan det vara svårt för dem med den nya rangordningen.
    Grattis och skönt att allt gått bra!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Min dotter har med en bichon frisée, Santos, och det går jättebra med honom och Zoé. Han har tagit på sig jobbet som bodyguard helt frivilligt. Jag önskar dig en fortsatt Glad Påsk

    SvaraRadera