fredag 28 december 2012

Mössinvasion



Julen är över kan man väl säga. Idag lyser det nästan en liten vårsol.

Och jag är sysugen.
 När jag är det, letar jag i gömmorna och då blev det mössor i massor. De ges bort till de som vill ha.





Ser väldigt mönstrat ut och det är det. Men tittar man nära är, det grävskopor och sådant som roar småkillar.

Och en del vill klä ut sig också. Till pirat kanske.



 



Och nu när det blivit så glest i tyghyllorna, har jag varit i tygaffären igen. Det finns så mycket roliga tyger och jag skulle vilja sy av allt.




2 kommentarer:

  1. Din överskrift gjorde mig verkligen nyfiken. Jag trodde du fått in möss i huset och så visar det sig att du varit flitig vid symaskinen. Jättesöta kläder och vilka kul utklädningsmodeller. Du är verkligen skicklig. Tygköp låter toppen. Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Haha... jag trodde som Gunnel... mössinvasion :) Du är såå duktig - så fina små kläder och så många fina mössor!
    God fortsättning!

    SvaraRadera