lördag 1 december 2012

Vintern är här



Nu har vi ett täcke med snö över allting. Det har blivit mycket ljusare. Dessutom är det strålande solsken idag. Jag var ute en stund och halkade runt i det fina vädret.

Men för övrigt har jag sytt.

Ett jättefint tyg, som finns i många färgkombinationer.

Andra fina tyger som jag hade mindre bitar av

Jag fick beställning på ett par byxor i en för mig annorlunda modell

Så var jag tvungen att åka till stan och köpa litet nya tyger. I huvudet finns planer på vad det kan bli






3 kommentarer:

  1. Snö här också och lite småkallt, men visst är det skönt att det blir lite ljusare med snön :)
    Så fina plagg du sytt - byxorna ser lite speciella ut... Tyget med byggarbetsplatsen... lyftkranar och annat kul är jättehäftigt!
    Ha en fin adventssöndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är vintern här! Men så vackert med den vita snön!
    ha det så bra käre kompis. Vi hörs.
    Vink vink.

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du visade dalahästtyget uppsytt. Jag har undrat hur stora de var. Du ligger verkligen inte på latsidan. Fina beställningsbyxor du sytt. Kram

    SvaraRadera