lördag 14 februari 2015

Valentin



Dagens fototema är Valentin. Den 14 februari infaller den. Och kallas numera också Alla hjärtans Dag. Så då får det bli hjärttema.

De senaste dagarna har jag läst att Jönköping anses vara en av de minst romantiska städerna! Inte vad jag märkt i allafall. Jag får ofta blommor och dagligen frukost på sängen (när det inte är jag som ger den).


Jag har samlat på mig litet hjärtbilder och eftersom jag nu fått litet pippi på kollage, så får det bli ett sådant.


Gå in och se hur andra tolkat temat Valentin hos Bildbloggen.




10 kommentarer:

  1. Vilket underbart collage! Så många fina hjärtan du fått ihop!!
    HJÄRTLIG KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Många fina hjärtan, särskilt stenen.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Lite roligt att man mäter allt, minst romantiska staden, äsch, det tror vi väl inte på.
    Och så fina hjärtanbilder du samlat in, jättefina.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Fina bilder..Här firar vi inte alls..Kallas mest vändagen i Finland..det är väl också bra att man ska komma ihåg sina vänner med en häls.o jag har sänt kort. ha en bra vändag du också!

    SvaraRadera
  5. Så tokigt att säga att en stad inte är romantisk. Och så bra att du kan bevisa motsatsen. Snyggt kollage och många fina hjärtan!

    Ha en fortsatt fin dag!
    /Anita

    SvaraRadera
  6. Alla har varit så smart och samlat på hjärtan. Alla utan jag verkar det som.
    Många fina hjärtan du bjuder på.
    Kram på dig
    Annika

    SvaraRadera
  7. Härligt med alla hjärtbilder!

    Det virkade avlånga hjärtat är väldigt enkelt att göra efter en beskrivning jag hittat hos bautawitch:
    http://bautawitch.se/2013/12/21/diy-virkade-hjartan-a-la-presentbutikerna/

    Nu ska jag se om jag kan hitta något ultramarint enligt Charlotta utmaning - hoppas inte det blir en sömnlös natt eller om jag ska räkna dina lamm.

    SvaraRadera
  8. Härliga och hjärtliga bilder på alla hjärtans dag!
    Kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  9. Väldigt fantasifulla hjärtebilder.

    SvaraRadera
  10. Så fina hjärtan du har sparat på... alldeles perfekta till ett collage en dag som denna :)
    Önskar dig en fin söndag... hoppas du slipper snön som just nu vräker ner här!

    SvaraRadera