onsdag 24 juli 2013

Jag har fått konkurrens



Här kommer litet fler Åre-bilder. Men tagna av dottern och dotterdottern.



Lagom till att vi åkte hem, kom det fina vädret. Som gjort för tur i kajak.




Fullmåne över Åre.

Barnbarnets foto på renar


Och hennes bild på dvärgbjörk


Närmre bäver än så här kom jag inte. Var nog lika bra det. Det lät inte lockande att paddla ut i kanot på kvällen.
Jag får spana på bäver i Jönköping, där de finns mitt inne i city.

Dagen efter tog dottern den här bilden. Vackert måste man säga.



Vi får se om vi har så bra väder nästa år, om vi kommer till Åre då också.




2 kommentarer:

  1. Din dotter och dotterdotter är verkligen duktiga fotografer. Men de har ju nån att brås på. Kajaktur tycker inte jag heller låter särskilt lockande.

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder... de är verkligen duktiga båda två, men det är ju du också!
    För något år sedan fanns det en bäver mitt inne i Norrköping också... hm... undrar var den tog vägen?

    SvaraRadera