onsdag 22 februari 2012

Ängelholm Flower and Garden 2011


I somras besökte vi Ängelholm efter att ha läst i en turistbroschyr om Öppna trädgårdar där.

 Samt flera olika trädgårdar man kunde besöka i Ängelholms närhet.


En del otroligt välskötta och andra kanske mer charmiga.

Den här damen får väl anses charmig.

Och även den här. Henne hade jag gärna haft hängande i min trädgård på en gren.

Och det här växthuset var bara så jättefint. Det hade kanske inte passat i min trädgård, men jag skulle absolut vilja ha det. Jag tror att det har visats i något trädgårdsprogram på TV.

Och så här såg det ut inuti.

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Undrar vem som är fotgrafen?
    Vår dator är så låååååååångsam uppe på berget, försöker en annan dag lägga ut bilder på hur vi bor.
    För upplysning: toppen fin Bungalow och med allt vi önskade+lite till!!!!!
    Kram och vink från oss.

    SvaraRadera
  2. Tänk om man hade haft en trädgård i stil med de här. Men då måste jag nog anställa en trädgårdsmästare. Kram

    SvaraRadera